Pages

Monday, June 27, 2011

From 1st Step..

Greetings to all..


Syukur pd Allah yg mengurniakan kudrat, idea dan segalanya hari ini till I can start writing here. "Orang buat blog, ko pun nak buat blog".. Itulah yg blok mental aku selama ni. Kenapa nak buat juga? Entah.. maybe friends's suggestion.. maybe just to fullfill my sooo much free time.. sharing my ideas, experience, memories & my dreams..??? Anything can be..


After almost one & half year staying @ home, doing 'nothing', rasanya tak puas setakat membaca cerita & idea orang lain. For those yang kenal aku, sure tau 'perangai' aku. 'Pendiam' itu bukan aku.. Aku sgt suka apabila otak aku bekerja, empat kerat tulang aku juga turut serta.. But now.. fizikal dah tak seaktif dulu, tapi aku tak nak otak aku terlalu banyak rehat. Mungkin tak dapat dilihat hasil kerja secara zahirnya, tapi bagi aku asal dapat aku luahkan teorinya.. InsyaAllah memadai.


To my families, thanks for your support. My hubby.. I'm nothing without you, you always by my side. Since we married, I always feel that I'm the luckiest woman in this world. My kids, you are my sunshine. Maafkan ibu sayang.. Thanks Abg Daniel & Iman for understanding your mom's condition. Both of you are the best kids..


All my freinds out there, for those yang tahu nasib aku sekarang, thanks for your concern & kindness. Doakan yang terbaik for me. Others yang belum tahu apa2, slowly you will know.. I'll let you know.. I'll tell you the stories..


No comments:

Post a Comment